25 ian. 2011

entertain

Cand ascult muzica, ma detasez partial de lumea reala, ma mut intr-o stare in care interesele si posibilele amenintari nu mai sunt relevante. Ceva din mine cere sublimul si vitalitatea pe rand... Nu le pot accepta simultan, si nu ma misca orice fel de muzica. Recunosc, e o traire subiectiva ce tine de context, dispozitie sufleteasca sau calitatea muzicii. Nu am certitudini cu privire la muzica. Drum intr-o lume cu infinite drumuri… La fel e si filmul. In ultima vreme am vazut filme ce m-au ,,atins''. Chiar merita vazute! Cateva din ele: YES , Vier Minuten, The Reader, Good bye Lenin, The Shawshank Redemption, Shutter Island, Milk, Blindness... Nu ezitati sa faceti si voi recomandari cinematografice. Muzici si filme ce v-au ramas in minte, in suflet; viata in momente scurte dar notabile.

2 comentarii:

  1. da ca bine facusi ca ai dat o lista ca eram in pana de idei de vazut filme:D...
    eu as vrea sa revad Jacob's ladder ca mi aduc io aminte ca mi-a placut mult. siii sa mi aduca si mie cineva de acasa cartea "spuma zilelor" :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa pretinzi ca-ti creste un nufar in plaman si, pentru a putea supravietui, ai nevoie de foarte multe flori si soare, e cea mai fantastica nascocire romantica... Vorbesc cu Labus, si rezolvam sa-ti iasa cartea din gaura de la ghiuveta sub forma de spuma! :-)

    *Pana una alta, asteptam vesti din paradisul Europei!( afscheid genomen van onze lieve)

    RăspundețiȘtergere

loc de dat cu pareri...