25 feb. 2011

print de rosal


Stau cu o pisica in umbra. In umbra mea. Zis printul maskin, print de rosal, bestia cea mai mica, bolba, minimonster si-i mai spun in 99 de feluri... Si pentru ca nu am mare experienta intr-ale celor pisicesti, am doar cateva observatii particulare: - in primul rand, nu este un cal care trebuie sa ne ajute la muncile campului. Nu raspunde la telefon, nu stie sa faca cafea dimineata, nu duce gunoiul.( cauta in el si-atat) Nu are notiunea de supunere, asa ca, va presupune ca este seful, ceea ce si este de fapt. Pare sa mearga pe principiul ca nu strica niciodata sa ceri ceea ce vrei. Unii oameni spun ca pisicile sunt ticaloase, diabolice si crude. Nimic mai adevarat... doar ca eu am abservat si alte calitati exceptionale. Oricum, nu vom sti niciodata TOTUL despre pisici. Daca vreti sa invatati limbajul pisicii, de tors veti reusi mai greu, de mieunat puteti exersa! Cat despre tremuratul cozii, lasati-o balta. Din razboaiele purtate, este clar cine castiga intotdeauna;
cel ce n-are pe el leocoplast. Dincolo de toate astea, simt pentru el o intepeneala romantica si-mi astept umbra cuminte sub pled sa vina. Daca vrea...ca e in trend.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

loc de dat cu pareri...