20 feb. 2011


Se intampla uneori sa ne traim propriile vise... Nu ma refer la vise uzuale ci ma refer la vise mai neobisnuite. Acele vise din care ne trezim mirati, speriati, dar fericiti de vizualizarea unor imagini la care nu ne-am gandit poate niciodata ca solutii. Visam cu ochii deschisi sau larg inchisi. Sunt incredintata ca vietile noastre se invart in jurul unor momente marete. Dar adesea aceste momente marete ne iau prin surprindere si asta poate din pricina minimei distante intre momentul dat si orizontul finalitatii unui vis. Si s-a intamplat. Ce mi-am dorit. Nu sunt superstitioasa, dar cred in vechea vorba din batrani: "Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa se intample!" Totul a inceput cu un vis. Visul unei nopti de august, in care am inceput prin a trage cu ochiul la tine, si am sfarsit prin a ma pierde in ochii tai...
De fapt, nu m-am pierdut; m-am regasit. Conjunctura, favorabila!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

loc de dat cu pareri...