18 apr. 2011

red wine

Ciudat cum mai intai a trebuit sa ma satur de iubirile mediocre pe care le intalnisem. Ca un vin rosu din pastile dupa care te doare capul si te scutura frigul... Iubiri care daca au reusit sa-mi maguleasca spiritul, n-au reusit sa-mi trezeasca trupul. Si invers. Pe cand tu, din prima zi mi-ai alergat prin vene. M-ai vrajit cu mirosul tau de vitza veche, cu butacul tau parca scupltat, si gustul tau extravagant. Mi-ai colorat zilele. M-ai patat iremediabil. Nu te mai pot scoate din mine decat cu foarfeca... Vino veritas! Esti ca o piatra luata de pe inima, elixir ce imunizeaza de slugarnicia vremurilor intr-o absolutizare a absurdului, daca cuvantul absurd suporta absolutizarea. Cu diletantism balcanic si patima de stepa, declar „sus si tare” iubirea de vin rosu! Ca un manifest pueril in fata unei mari evidente! Stii faza de care am ras nu demult? Ei bine, subscriu: I love Jesus, but I drink a little... Te beau putin cate putin, pana am ajuns sa scot dopul din chiuveta siii, l`am turnat in sticla paharului pe care l`am baut. Am scos sticla din urmatorul dop si am baut din ea chiuveta. Restul l`am aruncat la pahar,laaa canal, pe care l`am baut. Am scos chiuveta din urmatorul pahar, am turnat dopul in sticla si am baut pe gat. Am scos din gat dopul si l`am turnat in paharul cu sticla paharului, da, pe care l`am da.

6 comentarii:

  1. Asa e. Literele nu rosesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca ai ce suspenda. Incantam, Maria ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. pai hai, incanta-ma! astept... ( a se remarca suspensia in care ma gasesc!) :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frunza verde ciocarlie
    Vino sus la mine-n vie
    Glasul de privighetoare
    Paznicul sa nu-l omoare
    Si paziti de-unul sec
    Plictisul sa ni-l disec
    Ca imi trece pe la bot
    Un iz strasnic de merlot

    O sa gasesti un uituc
    Uite aici, langa butuc.
    Te saluta piticot
    Cu-aia lunga de un cot
    Iara lipsa de talent
    E de la pana de curent :-)) ( mentala)

    RăspundețiȘtergere
  5. barba lunga piticot ( cu cea lunga de un cot) te astept in dormitor, cu o glaja de lichior! Sper ca nu te-ai laudat... cu merlotu' ;-)

    RăspundețiȘtergere

loc de dat cu pareri...