10 aug. 2010

je m'en fische



Zilele astea am vazut o batrana vanzand miniflori de florea soarelui. Prea comoda ca sa scot  banii din buzunarul interior am trecut mai departe. Pe partea cealalta a drumului m-a cuprins remuscarea. Repede m-am scotocit de maruntis si cu pas hotarat ma indreptam spre ea. In cei cativa pasi, brusc m-a sagetat un gand:  e mila sau vina? Adevarul ne raneste, ipocrizia ne dezgusta. Nu cred ca exista  cale de mijloc.Vorba prof-etului de sociologie: ,, in cele ce depind de voi, traiti in pace cu toti oamenii"... macar la stadiul de usoara scuturare-a capului. Mi-am imaginat adesea cum ar fi sa le spui oamenilor in fata, ce gandesti. Stiu ca nu e delicat, ca nu se face, ca nu poti sa ii ranesti etc., dar uneori simt ca multi merita asta. Totusi, prefer sa adopt o atitudine politicoasa si indiferenta. Altfel spus,  je m'en fische!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

loc de dat cu pareri...