19 iul. 2010

fuckbock bitchie

Cum dracu poti intreba chestii de genu:- ce crezi? Cum si-ar trage-o Gina daca cineva ar fi suficient de beat sa si-o puna cu ea? Sau asa zisa stare deversata pe-un perete ...o alta chestie idioata! Mai mult, detest ca trebuie sa vad tot felu de mazgaleli puerile ale Ginei, Minei sau Carolinei...nu aia de sud. Mno, in fine: retelele de socializare sunt o porcarie autentica. Da, recunosc, mi-am facut si eu cont pe facebook… De ce ? Dracu stie... Poate pentru ca fostii mei colegi ma tot bateau la cap...Rau am facut ca m-am lasat! Acu tre sa le suport toate comentarile jenibile, poze cu tot felu de progenituri; socializare pe un perete de buda intr-o etalare ostentativa: - ,, Bre, am fost in Chile... Si varsa poze-dovada. Da mergi bre draga in Congo oneway. Te rog...
Facebock are si photo upload, si events(tapaj pe nervi) si feed, si jocuri… M-am Tikilit si io o vreme, dar m-am lasat. Am putut.( Trebuia sa muncesc ca sclavu pe plantatia de pixeli dupa modelu fiecare se joaca ce vrea si isi pierde timpu cum vrea.)Dah, i-am gandit deja descompunerea. E un plan care ma face sa ranjesc la gandul ca voi disparea. Ca magaru-n ceata... Mai am o dilema: cine-o fi mai ipocrit: ala care scrie contra o retea si se promoveaza apoi pe retea, sau ala care aduna datele personale alea fraierilor care si le dau si-apoi le vinde? Totusi, cred ca retelele de socialzare sunt mult mai putin periculoase decat neo-ludditii si alti tehnofobi... 

 :-) daca n-ai rabdare sa citesti, shorcut la ce-am zis:

2 comentarii:

  1. Rabdare e. Timp mai putin.

    Adevaru e ca nu sunt tare anti-facebook. Inafar de cateva inconveniente viata mea sociala nu poate fi comparata dupa el. Asta nu multi o stiu. Telefonul in schimb.... Sa nu-mi ia careva telefonul.
    Io mi-s facebookist. Fac diferenta intre imaginea pe care o am acolo si cea pe care o am in viata reala. Se pupa uneori, se cearta alteori. Ce mai, sunt un cuplu. Ca sa nu mai pomenesc ca jobul pe care-l am imi cere o a 3a imagine decenta, amanta bine platita.

    Pan la urma nu-i cunoastem, nu? Ei, acu fiecare cu idealul lui. In schimb, surpriza asta e binevenita. Cand cineva declara pentru 5 secunde ca-i place ceva.

    Insa cu prietenii nu am treaba. Cei pe care i-am desemnat fain frumos ca "prieteni" sunt prezenti in viata reala. Virtual... gangure si ei ceva dar nu mare lucru. Restul sunt contacte. Iar contactele.... chiar daca am fost acuzat ca-mi desemnez prieteni... cel putin contactele chiar mi le aleg.

    Nu gasesc asta un pericol. Nu mi-as fi facut niciodata blog asa. Cine ma poate gasi si vrea sa ma gaseasca cu facebooku cu siguranta stie sa ma gaseasca si cu blogu sau cu un email. Etc. Pana la urma trebuie doar sa am un nr de tel si cine vrea sa stie ceva de mine.... stie.

    Ma cam impiedic in el. Nu e chiar frustrant. Placut uneori. Ce mai. Ca-n viata. Ce sa te astepti de la niste oameni adunati impreuna!
    Dar ca masca pentru mine functioneaza. E si un exercitiu de imaginatie pana la urma.

    Aia cu progeniturile nici eu nu o prea inteleg. Mno, ii mandria. Si eu as fi sa am copii. Nu cred ca i-as pune pe net.... Le-as cumpara creta colorata.

    Acelasi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate par un bizon ce nu se pupa cu noile tendinte...cu toate astea, refuz sa ma aliniez!
    Ceva interesant de stiut- stiai ca tot ce publici/incarci/partajezi pe acest site este considerat drept cedare PERPETUA a drepturilor de copy-right? In fine, departe de mine ideea de a lupta cu cei ce conduc reteaua mondiala de supraveghere...Ii las in seama lui Big Brother!

    RăspundețiȘtergere

loc de dat cu pareri...